facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 15 marca 2016

snub text





Bluza / sweatshirt: Crooks & Castles, snapback: Mitchell & Ness, buty / shoes: Nike, bransoletka / bracelet: Story by Kranz & Ziegler

Szczerze powiedziawszy pogoda - a dokładniej brak wiosny wpływa negatywnie na moją kreatywność, przynajmniej w kwestii ubioru. Ostatnio najchętniej nosiłabym cały czas granatową parkę i dżinsy, co raczej nie jest dla mnie typowe, więc tłumaczę to sobie zmęczeniem zimą. Dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty, złożony z mojej ulubionej bluzy, którą zazwyczaj noszę do spódnic, eko skórzanych spodni, niezawodnych air max'ów i charakterystycznego dla mnie nakrycia głowy:) 

Honestly - recently I'm so bored of winter that my creativity decreases drastically, especially when it comes to my daily outfits. Navy parka and jeans become my daily uniform and I don't like this. I explain to myself that the reason is winter tiredness. In order to change this I dressed my favorite sweatshirt in casual combination with faux leather pants, my reliable air max sneakers and typical for me headwear.

57 komentarzy:

  1. Zestaw może i prosty ale wyglądasz w nim super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że i na moją kreatywność zima słabo wpływa. Mniej piszę, mało postów wrzucam jakoś ostatnio. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są obłędne! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. im so bored of winter too! I NEED sun haha but this looks nice :)
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie i czapeczka<3<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja choć to żadna nowość. :D Przypominasz mi tu bardzo Paulinę Papierską, a uważam, że jest piękną kobietą więc to oczywiście komplement. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      polubiłam ją oglądając pierwszą serię top model i oczywiście też uważam, że jest bardzo ładna:)

      Usuń
  7. Jejku, jak Ty młodziutko wyglądasz na tych zdjęciach - jak nastolatka!
    I wiesz, co?
    Wiele razy miałam Ci to napisać i zawsze zapominałam - usta!
    Ty masz zawsze idealnie umalowane usta! Uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cool outfit..i like your sweatshirt
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. cool outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool outfit!
    http://stylequest.se/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool shirt. Great blog you have, stay inspired!


    xoxo,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza i czapka są świetne, a w tych spodniach wyglądasz wprost genialnie i masz piękne nogi:)
    Moja ulubiona stylizacja, zachwycam się <3
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza i czapa cudna :) piękny masz kolorek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie spodnie! ;)
    Bardzo podoba mi się taki model ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty jak zawsze wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice sporty look girl, I love the graphic sweatshirt and the edgy feel the leather pants add to the look.
    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny look :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. A idź, u mnie od dzisiaj nawrót zimy :/ pogoda też nie nastraja mnie do kombinowania z ciuchami, spać mi się ciagle chce i nie mam ochoty wychodzić na zdjęcia :/ też niedawno wyciągnęlam na jeden dzien moje air maxy, ale gdy wychodzilam z pracy śnieg mnie zastal, buty cale przemokly zanim wrocilam do domu i znowu wrocily do szafy, na rzecz butow zimowych znowu grrrr zwariować idzie z tą pogodą normalnie, łeb mnie codziennie boli, od tych zmian temperatur :/

    chudzinko Ty nasza- jakas Ty szczuplutka, dopiero teraz gdy mam dopasowane spodnie, to widzę :O
    też bym chciala mieć takie szczuplutkie nóżynki w plaskich butach wciąż pracuję nad nogami an silowni, ale ciężko mi to idzie grrr

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dzisiaj rano, po przebudzeniu zobaczyłam śnieg, to od razu odechciało mi się wstawać z łóżka, no ale cóż - nie miałam wyjścia;)
      Daria, nie przesadzaj, przecież Ty jesteś bardzo szczupła i naprawdę powinnaś być zadowolona ze swojej sylwetki, chociaż ja wiem jak to jest z nami kobietami - zawsze coś sobie znajdziemy w swoim wyglądzie, żeby narzekać;p
      buziaki kochana:*

      Usuń
    2. jestem szczupła od pasa w górę, a w dół.... - pracuję wciąż :P hehe
      dziś ambitnie od samego rana na siłownię poszłam- jestem z siebie dumna, że zamiast pospać dłużej, wstalam o 8 i poszlam wylewać z siebie siódme poty :P hehehe

      A u mnie dziś piękne slonce, dlatego zaraz wlasnie szykuję się na sesyjkę, aby wykorzystać ten piękny dzień :)
      wysylam Ci kochana trochę promyków, aby te śnieżysko u Ciebie stopnialo :D :*

      Usuń
  20. super look. podoba mi się takie zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Cię w takich stylizacjach, wyglądasz jak trochę niegrzeczna dziewczyna, taka z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez jestem zmęczona zimą. A stylizacja super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Great look, you rock!
    Have a lovely week :)
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie wygladasz ; *
    Pozdrawiam !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/03/co-nowego-w-second-handzie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. I love this outfit! And your hair cut is so perfect :)
    xoxo

    Novelstyle

    OdpowiedzUsuń
  26. I lack creativity during the winter as well. This outfit is so stylish! You look amazing!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Stunning look!!! I love those leather leggings especially.
    http://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  28. That sweatshirt is awesome! Especially when paired with faux leather leggings, they look exceptional! <3

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz !!!
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super look. Bardzo podobają mi się air maxy, mają świetny "nosek", w sportowym obuwiu przynajmniej dla mnie ma to duże znaczenie. Właśnie taki "zadziorny" przód uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne elementy z których stworzyłaś bardzo ciekawą całość :) Jest sportowo i wygodnie, ale nadal dziewczęco :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja na sportowo, wygodnie i tak jak lubię. Połączenie wyszło super! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Those leather pants are amazing and your sneakers are just stunning! Great combo.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Awesome outfit dear, love your sweatshirt and sneakers ! :-) xoxo

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/swag.html

    OdpowiedzUsuń
  35. So stunning! Love your Nike :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak to robisz, że w pozornie prostym i wygodnym zestawie wyglądasz tak kobieco?

    OdpowiedzUsuń
  37. Such a gorgeous sporty chic look !
    Love the pants !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Great sweater and pants!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. I agree with you my dear: I want spring! Immediately!
    I like very much this outfit my dear....stylish and cool as always!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  40. Am sorry that you are bored of winter dear, it will come to pass!! I love your faux leather pants, they fit like a glove and they are so edgy!! Your sweatshirt is super chic and the airmax sneakers are on point! You look flawless!!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ej mam tak samo, pogoda tak wpływa dziwnie na moje jakieś działania poza tymi obowiązkowymi, że najchętniej przespałabym cały ten obecny czas i kazała się obudzić dopiero jak temperatura sięgać będzie minimum 15 stopni :D
    fantastyczny zestaw, spodnie są idealne , pozornie prosty zestaw ale to Ty nadajesz całości tego "czegoś", jestem oczarnowana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dawno nie byłam u Cb na blogu ale zawsze jak wejdę wszystko mi się podoba!
    super! :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Perfect, love everything, so cool combo.

    http://www.freedmode.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń